onsdag 14. januar 2009

Trening er Gøy!

At jeg nærmest skulle bli avhengig av å trene, hadde jeg ikke trodd! Sist uke var jeg i mer eller mindre treningsaktivitet hver dag, unntatt de to første dagene i uka, da jeg var syk.

For det meste har jeg gått - og gått. Trodde egentlig at jeg kunne lære meg å jogge, og har vært ute en god del, men leggene mine nekter nå å være med lenger. Dette har blitt værre for hver gang, og derfor har jeg nå tatt pause fra den type aktivitet. Gåing er like bra når det er fettforbrenning som er målet, og jeg kan fint gå til sentrum på 45 minutter herfra.

I tillegg har jeg funnet fram Gi'en fra bunnen av skapet, og kommet meg på karatetrening igjen. Kan ikke skjønne hva jeg har somlet med hele høsten, så gøy som det er! Jeg kjenner selvsagt på at et par ting har gått i glemmeboka, men det skal nok snart komme tilbake. Jeg kunne jo ikke så mye fra før, så da var det heller ikke så mye å glemme :) Gleder meg allerede til neste trening på torsdag, lover å gi alt jeg kan.

Dagens trening vil etter all sansynlighet bli mer gåing, kanskje få med meg ei venninne på tur i ettermiddag. Fint vær er det også, så dette blir bare deilig!

Ingen kommentarer: